dissabte, 9 de febrer del 2013

ZARA: l’any de glòria per “La niña bonita”



ZARA, una de les principals marques d'Inditex (amb un percentatge casi nul de la publicitat), ha aconseguit un lloc important en la ment dels consumidors, fent que els valors dels productes i la companya els arribin.
La marca enfoca la moda a la gent  jove que busca renovar la roba contínuament en funció de la temporada y la moda. El seu autèntic assoliment és fer de la colecció curta un motiu per a que els consumidors tornin a les botiges amb més freqüència. 

El director general de Comunicació i Relacions Intitucionals del grup Inditex, Jesús Echevarría, destaca alguns punts claus de l’èxit de ZARA: ubicació amb màxima visibilitat, aparadors, diseny d’interiors, distribució interior de les coleccions, qualitat i varietat i ateció al client per part de l’equip de professionals.

A part d'aquests punts, ZARA ha iniciat una nova estratègia comercial de segmentació de mercats, oferint els seus productes de moda i llar via internet , avançant d'aquesta manera en el seu negoci i competint amb altres empreses. Aquest fet i la seva expansió marquen el recorregut de dotze mesos que han suposat una revolució que fa anys no es recordava.

 

Tot això és el que dia a dia ajuda a fer més gran l'anomenat PLANETA ZARA, on molts aspirants a artistes (dissenyadors, arquitectes, decoradors, assesors d'imatge...), empresaris, directius, etc. voldrien treballar. El següent video mostra a grans trets què és el que ha fet créixer aquest petit diamant en un gran i poderós imperi i com ho han fet.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada