ZARA, una de les principals marques d'Inditex
(amb un percentatge casi nul de la publicitat), ha aconseguit un lloc important en la ment dels consumidors, fent que els valors dels productes i la
companya els arribin.
La
marca enfoca la moda a la gent jove que busca renovar la roba contínuament en funció de la temporada y la moda. El seu
autèntic assoliment és fer de la colecció curta un motiu per a que els
consumidors tornin a les botiges amb més freqüència.
El
director general de Comunicació i Relacions Intitucionals del grup Inditex, Jesús Echevarría, destaca
alguns punts claus de l’èxit de ZARA: ubicació amb màxima visibilitat,
aparadors, diseny d’interiors, distribució interior de les coleccions, qualitat
i varietat i ateció al client per part de l’equip de professionals.
A part d'aquests punts, ZARA
ha iniciat una nova estratègia comercial de segmentació de mercats, oferint els
seus productes de moda i llar via internet , avançant d'aquesta manera en el seu negoci i competint amb altres empreses.
Aquest fet i la seva expansió marquen
el recorregut
de dotze
mesos que han suposat una revolució que fa anys no es recordava.
Tot això és el que dia a dia ajuda a fer més gran l'anomenat PLANETA ZARA, on molts aspirants a artistes (dissenyadors, arquitectes, decoradors, assesors d'imatge...), empresaris, directius, etc. voldrien treballar. El següent video mostra a grans trets què és el que ha fet créixer aquest petit diamant en un gran i poderós imperi i com ho han fet.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada